zondag 15 december 2013

update

zal ook hier even een update plaatsen, zit nu meestal op faceboek. Op 11-11-2013 mijn operatie gehad en die is 1000 procent meegevallen, totaal geen pijn alleen mijn suiker ging erg omhoog n de operatie terwijl ik niks at en eigenlijk wilden ze mij een nacht extra houden, maar dan moest ik weer verhuizen naar een andere zaal, maar omdat ik zei Daar weet ik niks van mocht ik toch naar huis en aan het eind van de week werk ik gebeld door diaverpleegkundige van Slotervaart en die zei alles gaat goed en ik bel volgende week terug ,Nu ze moet nog bellen dus heb ik contact gezocht met dia verpleegkundige Spaarne  en daar ga ik morgen heen. Ik kan alles eten en lust en verdraag ook alles, alleen neem ik kleine porties want na een half uur zit ik vol, het moet eerst bezinken en vooral van vlees zit ik bomvol, Ben nu in totaal sinds 1 januari 2013 17 kg kwijt en mijn suiker zakt nu naar een HB1AC van .6.2 en een nuchtere van 7 De nefroloog was tevreden over alle waarden en hoef pas over 3 maand terug te komen, Als ik te grote happen ergens van neem dan doet het heel zeer boven in mijn slokdarm en wordt dan ook niet erg lekker daarvan, Vanavond ging het mis met de varkenshaas, volgens mij nam ik kleine stukjes, maar hij was erg droog, misschien dat het daardoor kwam, dus alleen een toetje genomen en daarvan viel de nepslagroom niet erg fijn, Het is we opletten elke keer en ik heb ook best nog wel trek tussen door, maar mag van mezelf niets nemen, want  anders gaat het niet goed.  voor de rest niets bijzoders te melden dus tot ziens

1 opmerking: