vrijdag 6 september 2013

JA- MAAR

dat zei de chirurg en dat was precies  wat ik dacht,  volgende week hoor ik meer als ik bij de internist moet komen, ik liet wel de ander score zien maar de chirurg zei eerlijk das mijn terrein niet.
dus  heb ik vanmorgen wel een papier doorgelezen over dat er complicaties kunnen optreden en andere dingen, ja maar dat weet je geen enkele  operatie zonder risico is. was super nerveus  toen ik er heen reed en omdat ik er om 12 uur moest zijn had ik wat kinderkoekjes meegenomen. Vannacht super slecht geslapen door DH want die kon niet slapen vanwege de warmte en ligt dan hoorbaar te steunen en zuchten zodat ik om 1/2 3 beneden zat  en ja hoor even later hij ook beneden.
Heb in totaal 4 uur geslapen en hij ook maar ik kon vanmiddag nog even op de bank liggen en hij niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten