vrijdag 2 augustus 2013

BIL

VANMORGEN MIJN EERSTE vitamine b12 injektie gehad, Arts was blij dat ik even toelichting kwam geven op wat ik aan het doe was zij wist al van dr van Houtum wat hij gezegd had. Over de injektie zei ze, dat kan de assistente beter en die plaatste hem in de Bil ,nu ik vond het wel hoog want heb altijd begrepen dat die ronde ballen aan de onderkant je billen waren maar deze prik kwam hoger. Heb nu ook een ticker gemaakt voor ja/nee gesprek en dan zie je dat het echt wel dichter bij komt.
Gister bij Karin een barbeque gehad  , vond de worst erg zout na het bakken, maar dat lag aan mij zeiden ze. Sanne lag al heel vroeg in bed waar ze pas na een uur in slaap viel, ze was doodmoe van het kunstjes vertonen aan iedereen,  en dan niet 1 x maar wel 10 x. Ze kan nu ook zonder iets vast te houden tot sta stand omhoog komen. een vreselijk leuk gezicht en dan zie je dat ze eigenlijk verder wil, aan het handje ( 2 stuks dan) loopt ze al aardig mee, vindt het zo`n koddig gezicht. Ze heeft ook leuk met Jasmijn samen wat gedaan, Jasmijn is een lief kind maar ze heeft niet door dat ze in een harnas zit, heb nu ook gezien hoe ze moeten worstelen om haar te verschonen , jongens wat een gedoe en nu had ze nieuw gips en  was het heel lastig voor Kim om JAsmijn te verschonen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten