zondag 16 december 2012

FEATHERWEIGHT

Zo heb je er geen en zo heb je er TWEE binnen 14 dagen
1 hebben we gehaald in Friesland en 1 haalde ik via Marktplaats op in Heemstede
De naam van de eigenaresse kwam mij heel bekend voor en toen ik haar zag zeiden we beiden
ik ken jou en dat klopte ik kwam vroeger heel vaak in de Sampler in Haarlem  waar zij gewerkt heeft
Tegenwoordig ga ik vaak naar de Lapjesgaard want daar kan ik komen met mijn eigen auto en in Haarlem moet ik met de bus en dat openbaar vervoer daar kun je geen losse kaartjes meer voor kopen
en nu moet je aan een pasje en zelf  alles in de gaten houden bij in en uitstappen.
Heb van de week eindelijk weer een topje af het was een pannel waar je blokjes van moest snijden  en dan had je Drunkemans blokjes en daar kon je een krans voor de kerst van maken.
Zal morgen foto`s maken en plaatsen ga nu verder met de spanning van Veertje 1 , ik heb daar mee lopen klojen en heb het bijna weer goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten