vrijdag 9 november 2012

TIM

 met z`n 2en in bad maar je ziet Sanne denken en haar handjes samen doen
 en Jasmijn denkt Oje ze heeft eeen plannetje bedacht om mij eruit te werken
 o zegt Sanne lukt nog niet erg
 maar nu weet ze zeker ik wil er alleen in en op de onderste is het gelukt
HAD HEM VANDAAG MEE WILLEN NEMEN maar omdat ze met de broekjes training bezig zijn vonden we het beter om hem thuis te laten . hij kan zijn plas al ruim 3 uur ophouden  en zegt regelmatig ;ik ga even poepen en vertrekt dan naar de wc waar de pot staat en doet zijn behoefte daarin.  Sanne had haar prikjes weer gehad en was er een beetje vevelend van, maar van de week waren ze bij Kim en Eef en daar zijn ze met z`n 2 en in het babybadgeweest en Tim in het grote bad. Ik zie het al voor mij volgend jaar met zijn 3en in het grote bad,Tim met de meiden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten