zondag 9 september 2012

SANNE

ja eindelijk was ze daar op donderdag 9 augustus om 3 uur liet ze haar gezichtje eindelijk zien.
Tim was bij mij en heeft `s nachts bij ons geslapen  en toen ik tegen hem zei dat de baby er was en Sanne heette zei hij nee hoor ze heet BABY want dat zeiden wij altijd  Baby zit in de buik bij mama,
toen heb ik er maar baby Sanne van gemaakt en dat was ook goed. Vrijdag gingen we op pad met een bosje bloemen van opi naar huis van Tim.
ik ging naar binnen met de sleutel en de kraamhulp filmde dat Tim naar boven liep en het maar heel raar vond dat mama op bed lag en wat er in die wieg lag dat vond hij maar erg klein, wilde het niet aanraken maar na en poosje toen ik de baby vast had wilde hij wel een kusje geven.
De hele rest van de week had hij nodig om te wennen aan Sanne en elke keer durfde hij haar wat beter aan te raken en voor hem hoort ze er nu helemaal bij, Mag ook wel want ze is nu 4 weken oud en een pracht kleindochter ondanks het feit dat ze baby acne heeft, ze groeid goed is al 56 cm lang en 4300 gram zwaar.
Ben nu bezig met een stitcherie voor haar maar het voorwerk vind ik vreselijk,Het borduren zelf is leuk maar eerst moet je alles overtrekken en een versteviging erachter doen Bah Bah en nog eens Bah.
Ja mijn week is behoorlijk gevuld met 1 dag in de week naar mijn moeder om samen boodschappen te doen en 1 dag in de week naar Karin.Tim en Sanne en niet te vergeten  `s avonds ook nog wel eens maar dan moet Dennis ook thuis zijn want hij moet Tim onder de douche doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten