vrijdag 14 september 2012

Lang bericht

 ik had ze toch echt in een andere volgorde willen hebben , maar zo gaat het ook wel.
laatst waren ze aan de weg bezig en Dennis ging regelmatig kijken hoever ze nu waren en Tim mocht van die bestuurder best naast hem komen zitten in de graafhapper maar toen het zover was wilde Tim niet, vond het toch te eng maar het bellenblaaspistool
 wat hij van Oma Vis had gekregen dat was het einde, dat het een klereherrie maakte dat intresseerde hem niet en het was maar goed dat zijn Mama ook een grote navulbellenblaas fles in huis had want er gingen achter elkaar wel 4 potjes doorheen.Was wel een leuk gezicht op het gras en tijdens de voetbal
 kon hih het door mij geborduurde tshirt aan, hij vond er niks aan want in de boot met
 Opa en Oma snor dat was mooi kijk hem eens genieten  en dat deed
 Opa trein ook met mijn vondst in de meerwinkel voor maar €6,00 een samsonite koffer
en nog helemaal goed, DH liep al een poos te zeuren dat zijn oude koffer niet goed meer sloot en ik was  even geleden ook al goed geslaagd voor Tim, toen vond ik een Brio treinset voor maar €7,50

waarop Karin zei: die kun je hem wel geven voor zijn verjaardag!!!!! met een nieuwe krat voor het opruimen erbij.
 Dit is min nieuwste verslaving en nu heb ik een boek erop staan geheten tweede adem van corinne hartman. het gaat over een vrouwelijke rechercheur Nelleke de Winter  en ik
 blijf maar lezen ben al bij hoofdstuk 54 en kom steeds dichter bij de ontknoping.
 mijn nieuwste aankoop een porseleine pop die nieuw €245 gekost zou hebben maar ik mocht hem hebben voor €50. De mevrouw van wie die was had hem in een plastic zak in de kast liggen want bij nader inzien vond ze er niks aan, bij zit ze in de poppenbuggie in de kamer en toen we hem lieten zien aan Tim en vroegen wat is dit??? zei hij Poppie.
 en kijk nog 1  van Tim daar staat hij zelf aan het stuur, je kunt deze bootjes huren in het Amsterdamse bos en als je goed recht kijkt zie je de kapitein Opa Snor
daar mocht hij ook in de tuin spelen met auto`s in de zwarte grond en aangezien ome evan er bij was
die aan Tim vertelde dat je de auto`s goed kon wassen in de vogeldrinkbak ja toen was het feest compleet en werd het een modderpoel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten