donderdag 10 mei 2012

oppasdag

gisteren mocht ik weer oppassen en het was leuk, toen hij kwam had ik het theeservies en de kookplaat al klaarstaan maar hij wilde ook met de klei dus we waren lekker aan het frutselen en na het aankleden  van mij hebben we een fruithap gedaan en toen zijn we gaan lopen naar het winkelcentrum. we hadden het karretje wel mee maar dat hebben we gebruikt voor de sinasappels van opa en  voor het croissantje waar Tim na 2 hapjes genoeg van had, op de terugweg liep er een spierwitte kat met ons mee en we stonden te wachten of het safe was om over te steken, weet je wat die kat toen deed?
hij rook waarschijnlijk het broodje keek over de rand  en hengelde het broodje eruit  en at het op!!!!!
ik heb totdat Tim ging slapen moeten horen over de poes die zomaar zijn broodje op gegeten had!!!!
nu ja volgende week kijken of hij het dan wel wil eten.
thuis had ik afbakbroodjes gebakken en daar hebben we lekker van gesmuld en na het slapen nog een banaan zijn mama zei al vitamientjes genoeg gehad vandaag.
morgen naar mijn moeder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten