zaterdag 3 maart 2012

FOTO`S

 die ik kreeg van DD op de bovenste DSIL als een echte papa gaat hij voorop met de slee er achter aan, want als papa moet je toch wel aan je zoon laten zien dat je een goed trekpaard bent en niet bang bent voor een beetje, nu ja wel iets meer dan een beetje, sneeuw.
 en als mag helpen met de pizza, nu dan doe ik het ook goed en zuinig , want op elk dingetje werd heel netjes 1 stukje champignon gelegd. hij kan ook al tellen 1,2 ,5,6,7, 10
een allegaartje maakt hij ervan maar wel op volgorde.
 Carnavsl vieren op school als piraat, want Toyr`s verkocht ook hele kleine maatjes.
ziet hij er niet vreselijk schattig uit.
 deze knuffelbeertjes kon je laatst kopen bij de dirk grootgrutter, je ziet ik wil heel graag een kleindochter maar wat het is dat weten we pas eind maart
 hier de beloofde foto`s van de hanen die de machine gemaakt had, deze moet ik nog aan elkaar naaien zodat er een ei in kan.
 hier 2 zijden van de haan zonder ei houder want met een touwtje eraan kun je ze ophangen. je ziet ook nog witte randjes borduurvlies wat verdwijnt als je er een wattenstaafje met warm water erlangs laat gaan, het vlies is nl wateroplosbaar
ik vind er wel een verschil inzitten qua grootte, ga morgen nog een hennetje maken.
Gisteren met moeders boodschappen gedaan en vandaag hebben we maar een trekkarretje gekocht. want het lopen met 6 kg aan haar stuur en later aan mijn hand dat gaat niet erg soepel.
ze was hondsmoe na die tijd  maar ik zei we gaan voortaan elke week wel samen boodschappen doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten