vrijdag 3 februari 2012

WIL UIT , WIL NIET SLAPEN

deze kreet kreeg ik woensdag een half uur lang te horen en toen heb ik hem maar uit bed gehaald.
Ik denk dat nu de periode aan komt van  wel willen slapen of wakker blijven.
maar ik vond het minder kon nl niet even slapen op de bank.
ik lag `s avonds 0m 9.45 op bed en werd de andere morgen wakker om 5.45 en ben er toen maar uit gegaan.
mijn dochter zei ben blij dat het nu ook gebeurd bij jou want jullie willen me niet geloven als ik zeg
hij wil niet slapen. kon de kleine ook meestal wel overhalen tot een slaapje maar deze keer verloor ik het, misschien ook omdat ik hem de slaapzak niet aangedaan had en toen ik boven kwam toen was hij wel bezig om zijn been over de rand te doen maar hij heeft nog niet door hoe je verder moet als je voet op de rand rust.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten