donderdag 12 januari 2012

TERUG

 ja hij is terug maar niet met de gipsvlucht maar met een gewone vlucht en had 3 stoelen nodig om te kunnen zitten, nou ja meer hangen.
baas had liever gehad dat hij gewacht had tot vrijdag want dan gingen ze toch al naar huis, maar hij zei ik blijf hier niet je zorgt maar dat ik thuiskom
 zijn hele onderbeen zit in echt ouderwets gips waar een snede in is gemaakt voor de zwelling.
huisarts zal morgen terug bellen om te laten horen van hoe nu verder, en op mijn vraag hoe kom je dan in het ziekenhuis zei hij daar hinkel ik wel heen want ik woon er zo`n 500 meter vanaf en hij gaat dan gelijk achterom. ik denk dat ik minder vaak geroepen zal worden dan ik gehoopt had.
 woensdag was Tim weer lekker aan het spelen  en je ziet tevens zijn ontbijtbordje staan want hij krijgt bij mij eerst een dubbele boterham en een fles drinken  en die boterham is meestal halverwege de ochtend redelijk op
 als hij wakker is na zijn slaapje dan kijkt hij gelijk naar charley die in het wippertje slaapt naast zijn bedje en dan gaat hij de kat aaien, als hij slaapt dan blijft de deur van de slaapkamer open maar de traphekjes zijn dicht, hij mocht  er eens achter komen hoe de rits van de slaapzak werkt en hoe je uit bed klimt.
kijk de kat eens lekker liggen maffen ,  meestal ligt hij hierin en maar zelden op ons bed.
heb vandaag de nieuwe baby gezien op de echo foto het is bijna 4 cm groot.
je zag al echt het begin van een mensje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten