woensdag 21 december 2011

telefoon

vanmorgen na het boodschappen doen met Tim, zag ik op mijn antwoordapparaat dat er een bericht was ingesproken door de naaimachine  handelaar en er was intresse in mijn oude machine.Heb ik binnenkort weer wat extra`s om op mijn spaar rekening te doen.Tevens was mijn eindafrekening van mijn werk opgemaakt en het gedeelte wat extra was dat is mijn vakantie geld.  viel niet eens tegen zo`n 560 euri.
Toen tim zijn vader belde dat hij thuis was ging ik hem weg brengen en terijl ik hem in de auto zette, kwam opa eraan en opa pakte tim uit de auto en we gingen met de bus, maar halverwege de rit begon hij vreselijk te huilen en te roepen auto, auto. dacht opa hem een plezier te doen vond hij er nu niks aan, misschien is het over een paar jaar anders.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten