maandag 5 december 2011

SINTERKLAAS OP SCHOOLTJE

Mama had al gezegd tegen hem: Oma komt je vanmiddag halen en dan mag je met haar naar huis.
Toen ik bij het schooltje kwam om er Sinterklaas te vieren waren er al vele ouders en oma`s en opa`s
en toen ik binnenstapte keek ik naar benden en daar stond Tim al  helemaal beduusd want hij snapte niet echt waarom ze allemaal in het halletje stonden en er liedjes gezongen werden. Hij wilde de hele tijd bij mij blijven en ik tilde hem telkens op maar na een poos kreeg ik wel last van mijn rug. Poosje later kwam de Sint en Pieten langs en veel kinderen mochten bij de Sint op schoot Tim werd door de juf bij hem op schoot gezet, maar je ziet hoe stevig hij Woefie vast houdt zijn rots in de branding en even later kregen de kinderen een kedootje Tim kreeg een politie helm was alleen voor een volwassen hoofd  en `s morgens had hij voor zijn verjaardag van school een Bob de Bouwer helm gehad die ook te groot was.
We hebben toen Sint weg ging de spullen bij elkaar gezocht en zijn naar mijn huis gegaan waar hij nog even lekker gespeeld heeft. Hij blijft nu 2 dagen lekker thuis bij zijn vader om bij te komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten