vrijdag 16 december 2011

OOGARTS

Vanmiddag onverwachts naar mijn moeder geweest, want ze had zo`n verward verhaal over dat ze naar de opticien geweest was en die wilde geen bril aanmeten maar ze moest eerst naar de oogarts en de bril was kapot en die had ze maar weggegooid.
Zie je het voor je een zeer slecht ziende, dove mevrouw die over straat loopt en boodschappen doet achter de rollator . dus ik zeg tegen DH: ben er niet gerust op en ga daar heen.
Binnengekomen zie ik haar zitten in de stoel met een bril op( was een oude zei ze, ze had er nog meer, want weggooien kon altijd nog) dus ik zeg we gaan naar de opticien.
Deze legde mij uit dat het misschien toch wel zinvol kon zijn ondat er de laatste jaren toch het een en ander veranderd.
 Ging weer naar huis met de wagen volgeladen, had nl ook nog wat gekocht voor het Aquarium nl. een paartje hoogvin karpers, rode posthoornslakjes  en plantjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten