dinsdag 13 december 2011

GEWONNEN

 krijg ik een tien dagen geleden een mail met de mededeling,
U heeft gewonnen  dit boekje poppetjes haken  van Freubelweb,
en ik wist niet eens dat er wat te winnen was!!!!!
 Wil ik deze cactus water geven, ja zelfs zij hebben af en toe wat nodig, zie ik dat er knoppen inzitten,
denk dat ik witte bloemen krijg.
 Vanmorgen eerst ruim een uur bezig geweest met de machine, want ik wilde wat borduren en telkens kreeg ik de melding, kijk alles na, want er zou draadbreuk zijn , beneden of boven, dus ik zoeken en ook het spoelhuis goed schoongemaakt, niets  wees erop dat het waar was. Toen kreeg ik het heldere idee om eens boven op demachine te kijken en ja links zie je een rood draadje lopen(even vergrootglas erbij) en dat zat niet goed tussen de spannings schijfjes, want eenmaal goed, kreeg ik vanavond dit eindresultaat .
sneeuwman met mylar eronder geborduurd, ga er zeker nog meer maken.
mooi is het, nietwaar????????

Geen opmerkingen:

Een reactie posten