zondag 6 november 2011

hondsmoe

ben ik want vandaag hebben we da machine opgehaald uit Wageningen en toen DH hem zag zei die
dat past nooit op de tafeltje ,ik kreeg er heel veel dingen bij en nadat we een kopje koffie hadden gedronken werd de machine ingeladen .Het ging precies in de auto,die nu helemaal vol zat.
Die Mw had via internet een prachtig Singer`s featherlight op de kop getikt en ik dacht wow die wil ik ook, maar DH zei,,  als je dat maar laat,.Het huis is vol. Zorg eerst maar dat er wat uit gaat,. maar om met Tim te spreken  - lukt niet- en volgens mij bedoel ik_wil ik niet_
Ben thuis gelijk aan de slag gegaan en heb ook al wat geborduurd, wat niet erg goed ging want er moet eerst een basting om het patroon om het vilt mooi plat te houden.
Machine paste wel op de tafel en als ik hem niet gebruikt kan ik hem verstoppen onder een mooie hoes die er ook bij zat. Nu nog uitvinden hoe je meerdere keren hetzelfde kunt doen in een ring, maar dan wel apart.Zal wel lukken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten