woensdag 9 november 2011

eindelijk

 heb ik mijn zin en staat hier een super borduurmachine en nu gaat de leerperiode beginnen want wat ging ik als eerste borduren een verjaardagkaart  met wel 46 kleuren............
en tijdens het borduren kwam ik er al snel achter dat ik iets verder had moeten lezen in de gebruiksaanwijzing want als eerste zag ik een kleuren scherm  met zeker 4 ankertjes erop waarvan ik dacht wat is dit nu weer!!!!!!!! nu 2 dagen later weet ik het het, aan deze naaldstang is een bepaalde kleur toegewezen , maar nu niet meer.
 en hieronder is het affe produkt voor ??????????
vertel ik lekker nog niet
Vandaag naar mijn moeder geweest, want ze had de deur van de gasfornuis kapot , hoe ze dat voor elkaar heeft gekregen nu ongeveer zo. Met haar verjaardag had ze melk overgehouden en die heeft ze later gekookt, maar over laten koken natuurlijk en toen heeft ze de kookplaat schoongemaakt en daarna het gasfornuis van de kant gehaald( hoe joost mag het weten maar ik denk dat ze de ovebdeur open heeft gedaan en daaraan getrokken) en daardoor is de deur afgebroken. Die deur heeft ze dicht gemaakt met plakband( hoe verzin je zoiets)maar stak een beetje uit.
DH heeft alles bekeken en gaf als oordeel: niet meer te maken, maar we zullen van dat grijze plakband erover doen om het beter dicht te houden. En haar ministofzuiger deed niks meer maar dat kon kloppen! Hij laadt niet op als je hem er niet goed indoet en even later ging het lampje voor opladen branden, het bed had ze zelf al gemaakt door er een plank uit de commode in te doen.
Ik vind wel dat ik er meer naar toe moet gaan want omdat ze niet goed meer ziet doet ze rare dingen maar niet elke week , dat trek ik niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten