zondag 3 juli 2011

BLOKKEN

 vanmiddag eindelijk  verder gegaan met de mystery  door vast een heleboel stroken en blokken te snijden  zo dat als ik begin niet elk moment weer een reep  moet doen en na het snijden van
 deze fiberfill blokken
 en deze repen waarbij ik moet zeggen dat de eerste 2 kleuren hetzelfde zijn  en reep 4 en 8 ook
 dit zijn de plain blokken waar dus alleen de omtrek van  het blok op staat
 dit zijn de 4 card trick blokken die nodig zijn
 hier is een betere foto van het starry path blok dat ik eerder liet zien
dit is de kleurenkaart die we gebruiken om niet in verwarring gebracht te worden met de volgorde en ik moet zeggen het is inderdaad  nodig 
nu maar hopen dat ik de vaart erin kan blijven houden om alles af te maken.!!!!!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten