donderdag 2 juni 2011

iebelig

dat wordt ik een beetje van de nieuwe computer , met de vorige editie kon ik vele mappen in 1 x uitpakken nu nog maar per stuk!!!!
en als je iets naar een andere map moet verplaatsen dan , moet je nu de 2 mappen verkleinen en naast elkaar zetten en  het produkt naar de ander map verslepen, nu ik snap de lol niet daarvan, iets verplaatsen met 20 tegelijk gaat toch veel sneller, het was zeker een man die dit bedacht heeft.
deze week geen Tim want zijn mama is vrij dus heeft ze hem liever zelf!!!!logisch toch.
of ik nog iets aan quilten heb gedaan ???? nou niet veel, ben wel bezig om alle patronen die ik nodig heb voor Pineaple anders. om deze over te trekken. het schiet nu wel op daarmee, ben bijna voor 3/4 klaar.
Moest ook mijn gekochte spelltjes opnieuw downloaden van de site van Zylom en daardoor ook met alles weer opnieuw beginnen, dat had ook zijn voordelen want ben met verschillende spellen  verder dan eerst omdat ik toen vastzat .
Moet maandag naar de diabetes check ziet er niet goed uit, maar ik weet zelf hoe het komt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten