vrijdag 29 april 2011

Onbegrijpelijk

dat iemand dat vol kan houden, de hele dag naaien, ik kan het niet ga het ook vreselijk saai vinden. Ben vandaag wel weer verder gegaan met de blokken , maar meer met het voorbereidend werk. alle blokken geknipt en na aan het kijken of ik genoeg stof heb, denk het niet in ieder geval niet van de geel/oranje dus even kijken hoever ik kom.
Ben bezig om te zien hoeveel streepjes er nog uit gaan.
Volgens patroon moesten we 1 x 75 cm stof hebben en ik had een meter, maar zoveel verschil moet dat toch niet maken als je de stroken van de zelfkant af snijdt ipv stofbreedte. Vandaag ook gekeken naar het Huwelijk  van William en Kate. Haar jurk was precies wat ik dacht simpel maar mooi. Zou voor geen miljoen willen ruilen met dat soort mensen veels te veel regeltjes en moeten, niks voor mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten