zondag 13 maart 2011

Zondag werkzaamheden

de ballenquilt heeft een andere lay out gekregen en zal ik morgen op de foto zetten
Heb gister een nieuw aquarium gekocht een Capri 80  zoals hier op het plaatje te zien is.
we pakten hem uit en DH zei gelijk er is een stuk af bij de naad, nu ja stuk, een splinter,
dus weer terug naar de zaak en kregen een nieuwe. DH heeft er een achter wand ingeplakt en vandaag eerst buiten de bak gevuld( ja er zal maar 100 liter koud water in je huiskamer stromen, mooi niet) maar na een uur bleek de bak goed dicht te zijn.
Daarna de bak gevuld met zand en wat planter erin en een stuk uitgekookt hout en nog de oude grot en mijn pilaar stuk en toen de bak verder gevuld met warm water, want 10 graden daar houden mijn beestjes niet van en als laatste de beestjes over gezet.
Ik vond ook nog een vis en een slak terug waarvan ik dacht dat ze dood waren.
Er zit nu in de bak: 3 bijtjes, 4 anatome helena slakken,4 of 5 garnalen, 6 rouwtetra`s( 3 zwart en 3 rose), 4 corydaras aneus, 2 algenetende schelpslakken  en 1 wildvang papagaaivis en een gekweekte papagaaivis deze laatste is egaal geel van kleur terwijl de ander gekleurd is met een rose buik dus een vrouwtje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten