maandag 21 maart 2011

Oppassen

zaterdag op zondag heeft Tim bij ons geslapen en gegeten en ik moet Karin gelijk geven ,hij eet heel slecht vooral warm en wil vooral heel veel zelf doen ja en daar hebben wij altijd geen geduld voor maar wat er altijd ingaat dat zijn chippies.
 lekker chippies

Zondag gaf ik hen brood met jam en daar had hij ruim een boterham van op toen ik hem wat van mijn broodbeleg gaf nl sinasappelmarmelade, Tim deed het gewoon in de mond en kauwde even en proefde toen de wat zurige smaak van de marmelade en ja je raadt het al het werd netjes uit gespuwd en de rest van die stukjes moest hij niet meer, Ik dorst hem ook niet teveel sinaasappel te geven want hij is nogal aan de race vanwege tanden en kiezen  dus bij mama karin draait de wasmachine overuren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten