zondag 13 februari 2011

EXPO

vandaag naar de Expo in 5 huizen geweest, zou eerst 2 x gaan maar was zaterdag zo beroerd dat ik de hele dag op de bank gelegen heb en dus hield ik 1 vrijkaartje over wat ik aan een alleen gaande oudere dame heb gegeven en die was helemaal blij, want ze vondt 8 euri toch wel veel geld.Hierboven een totaalplaatje van mijn aankopen.
 gekocht anderhalve meter driehoekjes rasterquick voor de tas die ik ga maken.
een jelly rol balipops met de naam SPUMONI voor de workshop stripes and curves.
een rol appli kay wonder dit is ipv vliesofix om de lapjes vast te zetten.
een mooi boek,en wat vilt  eronder ligt ietwat rosig vilt en daarboven op wit vilt,
ik wil met dit vilt wat borduren en als het goed gaat op de borduurbeurs nog wat kopen.
en hier ligt 7 meter tussenvlies voor de quilts en het is 170 cm breed
 en ja jaren geleden een hotfix apparaat gekocht en in de kast gelegd zo van wat moet ik er eigenlijk mee, maar vandaag nieuwe uitleg gekregen en nu wil ik het toch eens gaan proberen.
heb nu ook patronen boekjes gekocht en een pincet maar ook eens stokje met een blokje gum erbij en daar doe je een pietsie van op het stokje ,het liefst aan het puntje, een oppakken maar en af en toe wat warm maken  door het puntje rond te draaien.
Kwam Miems en Helma nog tegen en die zijn ook op de workshop van de stripes and curves.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten