zaterdag 1 januari 2011

HAPPY 2011

Iedereen de beste wensen voor een gezond 2011.
Ik doe al een tijdje mee met de maandpakketjes van http://www.magdaleentje.nl/
en nu  weet ik een besteding van die kleine quiltjes, wat te denken
van little quilts of love, maar ja het grootste punt is de uitvoering van mijn
plannetjes.Hoorde bij  http://www.delapjesgaard.nl/ dat er in 2010 een cursus niet doorging
en dat ze deze nu aanbieden op de open dag  op 8 januari en dan wil ik me inschrijven
want ik wil nog steeds graag leren hoe die rondjes te laten passen.
ik heb het over drunkards path weet je wel met die blokjes met een holle en bolle naad.
Tim ging vandaag eten bij McDonalds,hiji houdt wel van een patatje.
Mijn zoon belde nog om te zeggen dat hij maandag weer voor 14 dagen weggaat
maar als hij weg is dan is er steeds iemand in huis om op de beesten te passen.
Mijn moeder had ons voor de kerst een kaart gestuurd, maar deze is nooit aangekomen
en wat schetst onze verbazing toen bij thuiskomst van het nieuwjaarswensen bij Oma Oepi de kaart op de mat lag wel met de mededeling dat we het goede huisnummer moesten doorgeven aan de afzender. Wij vinden het nog steeds een wonder dat de post kan lezen waar het heen moet maar ik denk wel dat ik dit jaar moet gaan helpen met het schrijven van de kaarten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten