zaterdag 8 januari 2011

CURSUS

ik heb me bij de Lapjesgaard van Heleen ingeschreven voor  verschillende cursussen.
 en wel voor de volgende
22 januari  de ragtime =flanellen lapjes quilt voor Tim.met lapjes uit de kast.
29 januari  het ontwerpen met Jacqueline de Jong.
26 februari  stripes and curves van Anneke Bos van een jelly rol.uit de kast.
2 maart jelly rol quilt van Ineke Vaillant van een jelly rol uit de kast.
23 maart Engels Patchwork voor de Pies and Tart krijg ik elke maand stof voor.
27 april shopper met Ineke Vaillant met 2 kleuren stof.
7 mei pine apple quilt met Anneke Bos
zo te zien ben ik het hele jaar onder de pannen.
Ik zei eens tegen iemand waarom ga jij die makkelijke ragtime maken?
nou zei ze als ik geen workshop volg dan maak ik het niet en ze heeft gelijk, want alhoewel ik de lapjes voor van alles in huis heb,doe ik niets en nu moet ik.
Misschien wordt zo ook mijn lapjesvoorraad minder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten