zaterdag 25 december 2010

Kerststal niet af

Ja het is me niet gelukt om de kerststal af te maken, vanwege de nog steeds lopende kwestie van de Dolly quilt. Kreeg een mailtje van haar maar daarin zei ze omdat de Dolly quilts eigenlijk niet rendabel waren voor haar en er geld bij moest daarom gingen andere projekten voor en of ik nu maar genoegen wilde nemen met de belofte dat ze begin Januari 2011 wel aflevering 6 wilde versturen en aflevering 7 daar weer achteraan met andere woorden je moet maar wachten en daar heb ik nu genoeg van. Heb haar gemaild om te zeggen dat ik nu mijn geld terug wil en het wachten beu ben .
Ja even verder over de stal ik vind dat het wel af moet dit jaar en ga daar ook mijn best voor doen.
Zie nu weer sneeuvlokjes voor de ramen dwarrelen en denk Help ik heb er al genoeg van,niet meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten