zondag 7 februari 2010

STOF TE KORT

In december had ik een pakket gekocht bij www.magdaleentje.nl en toen ik het ging nameten
kwam ik erachter dat ik van een randstof 1 strook miste. Gelijk gemail en per omgaande kwam er een mail sorry fout van mij(Magdaleentje) wordt zo snel mogenlijk toegestuurd!
Kijk dat geeft je dan meteen een heel goed gevoel geen gezeur van had je toen maar gelijk moeten meten maar nu toch bijna 2 maand later gewoon het restant toesturen.
Prima service!!!!
Heb nu 1 blok gesneden van de Jelly Beans, ga vandaag weer wat snijden want dat kost het meeste tijd, maar daarna zal het sneller gaan . Houd weer stof over, maar stel dat ik wat verpruts dan is er niets aan de hand.
Mis mijn drop wel !!!!maar omdat het veel beter voor mij is ga ik volhouden.
Bloeddruk is wel gezakt.Of het alleen door de drop komt is natuurlijk nooit uit te zoeken,want de medicatie werd ook weer aangepast, maar dit is beter voor mijn nieren, denk ik.
Gisteravond op Tim gepast, ging best wel redelijk.
Heb me precies aan de richtlijnen willen houden, maar dat lukte na de fles van 10 uur niet meer,
want hij moest spugen en een half uurtje later wilde hij weer eten. Maar een 1/2 fles gedaan en daarna lag hij te pruttelen, kon niet goed in slaap komen en voortaan gaat hij maar naar boven want in de kamer liggen word te onrustig voor hem en daar ik nog onwennig was met hem merkte hij dat ook.
Ze kwamen tegen 1/2 12 hem weer halen met het verzoek of ik in Juni van Donderdag t/m Zaterdag op wil passen ivm bruiloft Kim en Evan in Limburg.
Nu tegen die tijd zijn wij ook meer aan elkaar gewend en zal alles beter gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten