zaterdag 13 februari 2010

RIJSWIJK- EN LOVE YOU MUMMY

In Rijswijk waar de Patchwork dagen gehouden werden, daar heb ik 10
schuimrubberen blokken gekocht van 8 x 8 cm.
Daar wil ik lapjes voor borduren met cijfers, Tim`s naam en achternaam en
deze moet in 2en dus moet er zo op gezet worden dat als de blokken staan, je aan de ene het begin van zijn achternaam leest en aan de andere kant de rest.
Zal wel lukken, eerst een abc vinden van 6 cm.
Shirly nog gezien en die raadde een bepaalde lamp aan voor bij de naaimachine,
maar de prijs houdt mij nog even tegen E 120, leuk verjaarscadeautje anders.
Om 4 uur was ik het zat en ging naar Tim, zogenaamd om te kijken of hij zijn valentijn kaart van mij leuk vond.
In werkelijkheid was ik benieuwd of de kaart voor Karin die ik besteld had bij Greetz aangekomen was. Had nl een verkeerd huisnummer op gegeven en het was wel een betaal kaart, maar de vlop lag op haar tafel en ik had er op laten zetten:pas openen op 14 Februari en binnen in staat love you very much mummy Tim. Ze denkt dat hij van Dennis komt zal mij benieuwen wanneer ze er achter komt dat ik de schuldige ben .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten