zondag 27 december 2009

Van slag

Hoop dat het vandaag beter met Tim ging, want hij was van slag gister.
Nou ja wat wil je er wordt maar met je gezeuld en je moet bij iedereen op schoot.
En dat 2 dagen achter elkaar, Frank had speciaal 2 t`shirtjes besteld voor Tim.
1 met de tekst Osdorp Posse( favo groep van Frank) en iets met de tekts kippig,waren
2 zwarte shirtjes met witte tekst.
Heb wel een idee hoe ik het wandkleedje van Tim ga doen.
Van de rose/blauwe lap 1 strook afhalen en dan de grote lap als achterkant van de boerderij-
lap gebruiken en van de afgehaalde strook maak ik de opgangsleuf.
Nu nog doen!!!!
inderdaad was Tim tot heel laat van slag,maar vandaag ging hij weer volgens de regels.
Ze kunnen ook nog niet veel hebben die kleintjes,

1 opmerking:

  1. Hoi Jitske,

    Ik ben vandaag voor het eerst op je blog en heb genoten van de foto's van je kleinzoon. Wat een schatje en wat een rijkdom hè, zo'n kindje. Leuk is het hè om oma te zijn. Ik geniet tenminste al bijna 6 jaar met volle teugen, kan het ook niet laten om af en toe foto's van mijn inmiddels "viertal" op mijn weblog te zetten. Ook deze oma is heel erg trots en ik snap helemaal dat jij dat ook bent! Ik wip hier af en toe nog eens binnen.

    Groetjes,
    Inge uit Eindhoven (je weet wel, ook een QK)

    http://ingesquiltverhalen.web-log.nl/

    BeantwoordenVerwijderen