woensdag 23 december 2009

Boodschappen





Vandaag een andere fles voor Tim gekocht,want gister was er iemand van het consultatiebureau geweest en die vertelde dat Tim te veel energie moest gebruiken om die fles leeg te krijgen.
Bij Prenatal verkopen ze speciale newborn baby flessen van Dr Brown waarbij de babies minder
kracht hoeven te geven om de fles leeg te zuigen. En waarempel ze werken deze flessen,hij was met 30 minuten nu klaar en viel niet zo als anders halverwege in coma, nu bleef hij wakker.
Het is volgens mij een alerte baby maar ik ben bevooroordeeld. Zal mij wel benieuwen of hij nu ook de nacht doorhaalt of weer wakker wordt halverwege.
Meneer heeft trouwens een hekel aan vieze luiers,
Tim krijgt volgens mij de ogen van Karin(zijn moeder) en deze zegt al; nou dan heeft toch nog iets van mij, want iedereen zegt hij lijkt op Dennis(zijn vader)
Weinig quilterigs gedaan wel afgelopen weekeind een kerstlaars geborduurd en daar een klein quiltje van gemaakt voor in mijn wisselhuisje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten