zaterdag 31 oktober 2009

Blij

Kreeg vanmorgen een berichtje van mijn moeder dat ze een nieuwe wasmachine besteld had, en deze zou vandaag gebracht worden. Dus ik in de auto nadat ik het aquarium ververst had.
Ben ik gelijk even langs de naaimachine winkel gegaan en laat ik nu geluk hebben,
Hij was klaar, dus hup alles in de auto en door naar mijn moeder .
De wasmachine was net gebracht en inderdaad hij is makkelijk te bedienen het is een Bosch en ze hadden netjes met nagellak streepjes gezet bij de programma`s die men het meest gebruikt, nl 40 en 60 graden en een streepje voor apart centrifugeren.
Oma had `s middags nog een neef en nicht gebeld en die zijn 21 Oktober voor het eerst Opa en Oma geworden dus je ziet heel veel blije mensen.
Ons eerste kleinkind dat duurt nog ongeveer 5 weken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten