vrijdag 4 september 2009

paardje af en de rest

vandaag is mijn knuffelpaardje af! hij is opgevuld maar niet al te stijf en staat/ligt nu te wachten op een nieuwe eigenaar. Oma had vanmiddag Gerda gebeld om te vragen waarom ze zo lang moesten wachten voor ze wat te drinken kreeg en waarom ze niets zei.
Toen was het stil en stil en stil en Oma riep nog een paar keer ben je er nog, maar geen gehoor!!!
Dus Oma gooide de telefoon er maar op.
Om 6 uur belde Oma nog eens naar Meppel en Gerda zei dat ze niks meer horen wilde ,over dat ze een slechte gastvrouw was geweest en dat als ze haar zoon en kleindochter kwijt was, dat dat dan haar eigen schuld was . Ze zei ook ik zei express niks meer en wachtte tot U de telefoon erop gooide.nou ja nu vraag ik je , wat een verstand. Oma zei ik ga nu naar de kerk en ik wil graag dat Henk mij om 9 uur belt, want ik wil het uitpraten(over de wijste zijn gesproken). Ze belde net en zei ik ben niks verder gekomen met je broer!!! Hij wil er over de telefoon niet over praten!!!
Oma wil morgen wel tegen Vincent zeggen dat ze gebeld heeft met Meppel en dat ze vreselijk teleurgesteld was zaterdag en dat terwijl ze er zo`n zin in had.
Verder is ze geloof ik een beetje bang dat ik zaterdag mijn mond open doe, maar ik zal de verstandigste zijn en zeg niets maar dan ook niets tegen Henk alleen goededag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten