woensdag 16 september 2009

BLIJ

Blij ja dat ben ik . want zaterdag liet Karin mij haar kleding zien.

De kleding die ze aanwilde op haar trouwdag, een zwarte broek, zwart t `shirt en paars mouwvest.

Nu dat was wel even slikken, heb er moeilijk van kunnen slapen, vond het erg somber.

Dat heb ik zondag ook tegen haar gezegd en toen was het huilen geblazen en van

ja ik pas niks, er is niks voor mij. ben veels te dik.

Ik kwam ook erg ongelegen want ze waren bezig om de meubels in elkaar te zetten voor Baby

en dat lukt niet erg gemakkelijk.

Ben dus niet lang gebleven(was ik toch al niet van plan).

Avonds weer gebeld en toen hadden ze het sijsteem door hoe het in elkaar moest.

Ze was het met mij eens dat de kleding somber was en wilde wel met mij naar Prenatal.

Ben vandaag op woensdag vast even wezen kijken en heb met behulp van een ouder(net zo oud als mij ongeveer) persoon wat gekocht waar ook dat paarse moujwvest bij paste en ik ben goed geslaagd!!!!

Net heeft ze alles gepast en ze vond het paarse hemdje met tuniek ook mooier en dan die mooie ketting van Dennis erbij, ik vond het mooi en hun ook.!!!! Dus iedereen blij.

Ik had ook een rood shirt voor haar gekocht en daar ga ik nog een zwart mouwvest bij halen, zodat ze met alles bij elkaar tot aan het eind van de zwangerschap gekleed is.

De meubeltjes zijn mooie degelijke meubeltjes. en de muur kleurt er mooi bij.

Al mijn gekochte kleertjes ook aan haar gegeven.

Jaren geleden een Winnie de Pooh abc gekocht en ingelijst en deze willen ze ook ophangen.
Morgen even langs Oma want die had een papier en dat moest met 14 dagen ingevuld zijn.
ga,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten