zondag 21 juni 2009

beter bijhouden

ja dat beloof ik elke keer weer, maar voor je het weet is er weer een maand voorbij.
Heb me opgegeven voor een blok van de maand van Quilthuis Lieselotje.
Begin Juli komt de eerste zending binnen ,maar ik heb een afspraak met mezelf gemaakt,
eerst een acre didact cursus en dan pas het blok, want ik loop gigantisch achter met acre didact,
Van de kletsclub houden we een zomerstop, heb er even genoeg van.
Ben ook met hele andere dingen bezig dan met de dinsdag club.
Heb me aangeboden als vaste oppas oma op donderdag want dat is mijn vrije dag, en het scheelt hun geld,
Maar niet te vergeten het lijkt mij ook vreselijk leuk om het kindje een dag in de week mee te maken.
Hoop dat ze het snel zal laten weten want dan kan ik een ledikantje kopen ipv een campingbedje,
een vast bedje lijkt mij steviger.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten