donderdag 5 februari 2009

Alles geprint

Heb vandaag alle stitchies die ik wil gaan maken uitgeprint.Ik moet de computer eens gaan opschonen er staat zoveel op dat nooit gedaan gaat worden, dus weg ermee. Had van Piet een boekenbon gekregen die hij ook weer gekregen heeft en ik heb daan 2 pakken print papier van gekocht en een boek nl( Het meisje met de 9 pruiken).
De stitchie van het maandpakketje van Marjolein ligt even in de kast, die van Crown vof is bijna af, moet de oogjes en een rijgsteek nog doen en het wordt mooi met blauw. Verder vandaag niet veel gedaan heb wel een leuk patroon voor de charmpakjes gevonden en wil daar LQOL van gaan maken, want hier in het Spaarne Ziekenhuis Hoofddorp worden ze gebruikt.
Morgen eerst eens kijken of ik de tandarts te pakken kan krijgen want die ene restant kies moet er maar uit,breekt elke keer af en nu ben ik het zat!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten