vrijdag 16 januari 2009

verrasingpakje

Vandaag kwam het maandpakketje van Lappenlijntje binnen.Het is een stitcherie en ik moet zeggen het is volledig op mij van toepassing. Ik hou ook niet van huishoudelijk werk!! Ik doe het nodige maar moet zeggen dat Piet het makkelijker afgaat.Het is ook heerlijk om thuis te komen en aan te kunnen schuiven , want koken voor 2 is niet spannend, hij moet alleen nog leren om alles niet te zout en te gekruid te doen,maar het gaat steeds beter.Trui van Karin gaat steeds beter, maar het is goed dat ik de panden tegelijk brei anders wist ik het wel, komt nooit een tweede pand. Het is nl steeds opletten in welke naald je bezig bent en je moet elke heengaande naald kabelen .Ben nu ook met de stitcherie van Wendy Vosters bezig en merk al dat ik het rose lijntje niet goed kan zien `s avonds. Kijken hoe het patroontje van Marjolein het doet op wit met rose.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten